خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آتش‌سوزی در «بلبزان» پاوه مهار شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:30
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، گفت: آتش سوزی در مراتع و جنگل های منطقه بلبزان پاوه صبح امروز به طور کامل مهار شد.
حريق،كرمانشاه،منطقه،پاوه،اطفاي

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: آتش‌سوزی در منطقه بلزبان و بزین و مرخیل پاوه که در چند مرحله اطفا و به طور مجدد شعله‌ور شده بود امروز به طور کامل مهار شد و تعدادی از نیروهای محیط زیست در نقاط مختلف حضور دارند که در صورت شعله‌ور شدن آتش به سرعت برای اطفای آن اقدام شود.
وی با اشاره به تلاش و هم‌افزایی تمام مسئولان و دستگاه‌های مربوطه استان و شهرستان پاوه و گروه‌های مردمی و پیگیری‌ها و مدیریت استاندار کرمانشاه برای اطفای حریق، عنوان کرد: 700 نفر روز نیرو از دستگاه‌های مختلف و نیروهای مردمی برای این عملیات به‌کار گرفته شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، گفت: براساس برآوردهای اولیه حدود 500 هکتار در این منطقه دچار حریق شده که بخش عمده آن از مراتع بوده است.
یگانه عامل اولیه وقوع حریق را خطای انسانی عنوان کرد و افزود: برای این عملیات از دو فروند بالگرد برای جابه‌جایی نیروها و آب‌پاشی استفاده شد، اما گرمای هوا و صعب‌العبور بودن منطقه کار را دشوار کرده بود.
انتهای پیام/