خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری نخستین جشنوارۀ استندآپ کمدی لرستان در بروجرد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:30
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از برگزاری نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی لرستان در این شهرستان خبر داد.
بروجرد،جشنواره،فرهنگ،كمدي،استاني،استانداردهاي،آزمون،عملي،هنر ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حمید آقایی، صبح امروز، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی لرستان، گفت: این جشنواره با حمایت قرارگاه شهید آوینی با هدف خلق تجربه‌های نوین پیرامون مسائل استانی و شناسایی هنرمندان این عرصه در بروجرد برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره استانی استندآپ کمدی لرستان با موضوعاتی مانند فرهنگی، اجتماعی، تربیتی شامل مسئولیت‌پذیری، اخلاق و حقوق شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی در گروه سنی 15 تا 40 سال برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 23 شهریور 1403 در قالب لوح فشرده با ذکر مشخصات کامل به دبیرخانه جشنواره استندآپ کمدی به نشانی بروجرد، بلوار استاد مهرداد اوستا، مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرین‌کوب، طبقۀ دوم، واحد امور هنری ارسال کنند.
آقایی با اشاره به برگزاری آزمون عملی جامع استانداردهای مهارت‌آموزی بخش فرهنگ و هنر بیان کرد: حدود 200 هنرجو در رشته‌های عملی گرافیک رایانه‌ای و طراحی رنگی و سیاه‌وسفید در این آزمون شرکت کردند.
وی بیان کرد: فراگیرشدن آموزش‌های مهارتی، ارتقای سطح آموزش‌های هنری، ساماندهی، ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر از اهداف برگزاری آزمون جامع استانداردهای مهارت‌آموزی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد تصریح کرد: مهارت‌آموزانی که بتوانند در تمام استانداردهای مهارتی یک ‌رشته خاص در دو بخش کتبی و عملی نمره قبولی کسب کنند، می‌توانند با مراجعه به هنرستان‌های آموزش‌وپرورش در زمینۀ دریافت دیپلم رسمی کار و دانش اقدام کنند.
انتهای پیام/645