خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف موتورسیکلت مسروقه

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:18
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و کشف موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.
سرقت،متهم،پليس،كلانتري،لوازم،ماموران،شناسايي،سركلانتر،مخفيگاه

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت:پس از اعلام یک فقره سرقت منزل به پلیس ۱۱۰ پیگیری سرقت در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۵۷ مسعودیه قرار گرفت.
وی افزود: پس از حضور در محل سرقت و با بازدید فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و همین طور بررسی شواهد موجود ماموران کلانتری موفق به شناسایی هویت سارق شدند.
این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران جهت دستگیری به محل اعزام شدند.
متهم با رویت ماموران قصد فرار داشته که با هوشیاری و درایت ناکام مانده و دستگیر شد.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ابزار و ادوات سرقت کشف شد.
پس از انتقال به کلانتری مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار می‌باشد و به سرقت‌های مشابه از منازل شهروندان و همین طور سرقت موتورسیکلت و خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
شناسایی شکات و جرائم احتمالی دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.
سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه نمودند که از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری نمایند و بالکن و پنجره‌های خود را به حفاظ آهنی و لوازم نقلیه خود را به دزدگیر و لوازم ایمنی تجهیز نمایند.