خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرکت بزرگ عزاداران سید شهیدان خدمت در بوشهر+فیلم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 20:30
حرکت بزرگ عزاداران سید شهیدان خدمت با مشارکت باشکوه مردم عزادار ولایت مدار بوشهر و هیئت های زنجیرزنی و سینه زنی در خیابان های بوشهر منتهی به گلزار شهدا برگزار شد.
عزا،بوشهر،رئيسي،شهداي،جمهور،روز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در ادامه مراسم عزاداری مردم قدرشناس بوشهر در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای سانحه بالگرد عصر امروز عزاداران سید شهیدان خدمت در خیابان‌های بوشهر به حرکت در آمد.
در این مراسم که با حضور اقشار مردم اعم از هیئت‌های زنجیر زن و سینه زن از بسیج مرکزی آغاز شد پس از گذر از خیابان‌های توحید و بهشت صادق در گلزار شهدای بوشهر اجتماع کردند.
در این آیین شرکت‌کنندگان با شعارهای عزا عزا است امروز روز عزا است امروز شهید مظلوم ما پیش خدا است امروز، عزا عزا است امروز روز عزا است امروز رئیس جمهور ما پیش خدا است امروز، عزا عزا است امروز روز عزا است امروز؛ خامنه‌ای رهبر صاحب عزا است امروز، رئیسی رئیسی راهت ادامه دارد و لبیک یا حسین خدمات رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی را مورد قدردانی قرار دادند.
در ماتم سید شهدای خدمت و همراهانش جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و نودی بوشهر سنگ تمام گذاشتند.
.
انتهای پیام/190/