خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه شهید آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 19:53
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان بدانند راه شهید آیت الله رئیسی عزیز ادامه خواهد داشت و مستدام خواهد بود.
رئيسي،بيرجند،خدمت،خوسف،جهادي،درميان،دشمنان

سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا(ع) به محضر ولی‌الله اعظم، مقام معظم رهبری و مردم، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی یک انسان کامل بودند و در راه خدمت از جان خود گذشتند.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی در راه خدمت به مردم کوچکترین کوتاهی نکرد، افزود: ایشان تمام توان خودش را در خصوص حل مشکلات مردم به خرج داد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهادی بودن آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم و محرومان جهادی عمل کرد.
هاشمی تصریح کرد: در این راستا همه ملت ایران، به ویژه مردم متدین خراسان جنوبی به ویژه وظیفه دارند جهت پاسداشت زحمات این مرد بزرگ به میدان بیایند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید همیشه با حضور پرشور خود در صحنه‌ها مشت آهنین و محکمی بر دهان دشمنان شرق و غرب و آمریکا بزنند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان بدانند راه شهید آیت‌الله رئیسی عزیز ادامه خواهد داشت و مستدام خواهد بود.
انتهای پیام/255/