خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت اجر خدمات ارزشمند شهید رحمتی به آستان رضا(ع) است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 16:12
تولیت آستان قدس رضوی، گفت: شهادت اجر خدمات ارزشمند شهید رحمتی به آستان حضرت رضا(ع) است.
رحمتي،آستان،شهيد،رضوي،حرم،قدس،الهي،رضا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار خانواده مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، رحمتی را فردی دوست داشتنی، فهیم، پرکار، خوش استعداد و آینده‌دار خطاب و اظهار داشت: شهادت اجر خدمات ارزشمند و تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار برای خدمت به دستگاه حضرت رضا(ع) بود.
وی با بیان اینکه به مادر شهید برای تربیت چنین فرزند با ایمان، پاکیزه، مدیر و پرکاری باید تربیت گفت، عنوان کرد: اگر چه به درخواست دولت رحمتی از آستان قدس رفتند، اما ارتباط ایشان هیچ گاه با این دستگاه مقدس قطع نشد و شهید رحمتی ضمن مسئولیت در دولت عضو هیئت امنای حرم مطهر و هیئت مدیره بیمارستان رضوی نیز بود.
تولیت آستان قدس رضوی، تصریح کرد: عالم صحنه آزمایش الهی است، امتحان یک سنت جاودان پروردگار است؛ تمام پیامبران و اولیاء الله مورد آزمون الهی قرار گرفته‌اند، اباعبدالله(ع) در کربلا مورد آزمایش الهی قرار گرفت و سربلند از آن بیرون آمد.
گفتنی است، خانواده‌های شهیدان حسین امیرعبداللهیان و مالک رحمتی شامگاه چهارشنبه 2 خرداد 1403 ضمن تشرف به حرم امام رضا علیه‌السلام با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام/282/