خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عکس‌های دیده نشده از شهید خلبان دریانوش - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 16:12
شهید خلبان دریانوش، سرباز ولایت و عاشق ایران بود و در نهایت نیز در راه خدمت به کشور و مردم به فیض شهادت نائل آمد.
خدمت،همراهانش،شهادت،شهيد،ولايت،خبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهید خلبان محسن دریانوش در تمام عمر با برکتش سرباز ولایت بود و در مسیر ولایت و برای خدمت به کشور و مردم گام بر می‌داشت و در نهایت نیز در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.
عصر یکشنبه بود که خبر آمد بالگرد شهید جمهور و همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شده و کسی از سرنوشت آنها اطلاعی ندارد؛ بعد اعلام این خبر دعاها شروع شد و مردم ولایت‌مدار ایران برای سلامتی خادم‌الرضا و همراهانش دست به دعا برداشتند، اما تقدیر به شکل دیگری نوشته شده بود و صبح سه‌شنبه یکم خرداد ماه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش به طور رسمی اعلام شد.
پس انتشار خبر شهادت رئیس‌ جمهور و همراهانش، اسامی شهدا نیز اعلام و مشخص شد که مردم شهیدپرور اصفهان هم سهمی در تقدیم شهدای خدمت به کشور دارند؛ شهید خلبان محسن دریانوش‌ زاده روستای «یانچشمه» و ساکن شهرستان نجف‌آباد بود و در تمام عمر پا برکتش برای رضای خدا و خدمت به مردم ایران، تحت امر ولایت تلاش می‌کرد و در نهایت نیز در راه خدمت به شهادت رسید.
در زیر گوشه‌ای از تصاویر کمتر دیده شده این شهید والامقام مقام را مشاهده خواهید کرد.
.
انتهای پیام/170/