خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باند سرقت منازل و مغازه در ساری متلاشی شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 16:12
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به کشف اموال مسروقه به ارزش 13 میلیارد ریال، گفت: باند سارقان منزل و مغازه در ساری متلاشی شد.
پليس،سرقت،آگاهي،استان،مازندران،خبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سرقت منزل و مغازه و کشف 9 فقره سرقت در استان مازندران خبر داد.
وی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان و مامورین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اطلاعاتی و پلیسی و به‌کارگیری روش علمی کشف جرم، 5 سارق و مالخر حرفه‌ای را شناسایی کردند.
قیصری از انجام هماهنگی قضایی و دستگیری 3 سارق حرفه‌ای خبر داد و تصریح کرد: سارقان پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر 9 فقره سرقت و فروش آنها به 2 مالخر حرفه‌ای اعتراف کردند.
وی از دستگیری هر دو مالخر توسط ماموران خبر داد و عنوان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش 13 میلیارد ریال را کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در پایان، گفت: متهمان پس از معرفی به مرجع قضایی، با دستور قاضی پرونده تحویل زندان شدند.
انتهای پیام/