خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور مخبر در مراسم تدفین پیکر شهید امیرعبداللهیان +عکس

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 14:36
سرپرست ریاست جمهوری در مراسم وداع پایانی و تدفین پیکر شهید امیرعبداللهیان شرکت کرد و شهادت وزیر خارجه کشورمان را ضایعه ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی و کشور خواند.
فقيد،مراسم،وزير،تدفين،عبدالعظيم،حسني

به گزارش مشرق، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ظهر امروز پنج‌شنبه با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همراه با سیل عظیم مردم مؤمن و قدرشناس در مراسم وداع پایانی، تشییع و تدفین پیکر پاک وزیر امورخارجه فقید شرکت کرد.
محمد مخبر در حاشیه این مراسم با خانواده شهید عبداللهیان دیدار و گفت و گو کرد و با ابراز همدردی و تاثر عمیق به خانواده ایشان برای از دست دادن انسانی خدوم و مخلص، شهادت امیرعبداللهیان را ضایعه‌ای بزرگ برای دستگاه دیپلماسی و کشور برشمرد و تاکید کرد که مسیر و تلاش‌های شبانه روزی وزیر امور خارجه فقید چراغ راه دولت در ادامه مسیر خدمت گذاری به مردم است.
همچنین سرپرست ریاست جمهوری ضمن زیارت مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مردمان داغدار و حاضران در مراسم تدفین پیکر وزیر امور خارجه فقید دیدار و گفت و گو کرد.