خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید آیت‌الله رئیسی از محبوبیت خاصی برخوردار است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 14:35
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور دارای یک شخصیت فوق العاده بود، گفت: شهید خدمت با قرار داشتن در قلوب ملت از محبوبیت خاصی برخوردار است.
رئيسي،شهيد،بوشهر،خدمت،مشكلات،ملت،جامعه،رئيس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و دیگر شهدای سانحه بالگرد، اظهار داشت: شهادت ‌آیت‌الله رئیسی غم و داغ بزرگی در جامعه ایجاد کرد.
امام جمعه بوشهر شهید آیت‌الله رئیسی را شخصیت فوق‌العاده دانست و با بیان اینکه تنها هدف این خادم ملت رسیدگی به مشکلات جامعه و مردم محروم بود، گفت: آیت‌الله رئیسی در همه عرصه‌ها دارای شاخص‌های فوق‌العاده‌ای بود و مورد محبت همگان قرار داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تمام وجود شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم بود اضافه کرد: رئیس جمهور شهید فوق‌العاده در راه خدمت به مردم خودش را هزینه کرد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور هیچ گاه و لحظه‌ای کار و فعالیت خود را تعطیل و یا متوقف نکرد، افزود: تمام ذکر و فکر شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم بود.
صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید رئیسی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می‌داد، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی دارای یک شخصیت فوق‌العاده و ایمان بالا، اخلاق اسلامی ویژه‌ با اخلاص و شجاع و ولایی بود و در خدمت به مردم و پیشرفت جامعه اسلامی شبانه‌روز تلاش می‌کرد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توصیف این شخصیت در زبان نمی‌گنجد، اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست و در شبانه‌روز برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش می‌کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی خودش را وقف ملت و فدای نظام و انقلاب کرده بود و همه ملت را جز خانواده خود می‌دانست.
وی با تشریح گوشه‌ای از مشکلات در ابتدای تشکیل سیزدهم تصریح کرد: با فعالیت‌های جهادی و انقلابی دولت را به دولت مقتدر تبدیل کرد.
صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی سینه‌ای پر از غم و اسرار داشت، تصریح کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها در جامعه توسعه داد و در حل مشکلات اقتصادی شبانه‌روز نمی‌شناخت.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اضافه کرد: شهید خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی با قرار داشتن در قلوب ملت از محبوبیت خاصی برخوردار است.
انتهای پیام/190/