خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام تسلیت مقامات بوسنی و هرزگوین در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

مشرق | سیاسی | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 09:24
رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین به مناسبت سانحه سقوط بالگرد که در آن سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان شهید شدند، پیامی منتشر کرد.
ايران،جمهوري،رئيسي،جان

به گزارش مشرق، بچیروویچ نوشت: با اندوه خبر سانحه جان باختن ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همکاران را دریافت کردم.
از طرف شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین و از طرف خودم تسلیت صمیمانه را به خانواده رئیس‌جمهور رئیسی، خانواده‌های همه قربانیان این حادثه غم انگیز و مردم جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنم.
ژلیکا تسویانوویچ، عضو صرب شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین به همین مناسبت اعلام کرد: به مناسبت جان باختن غم انگیز ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همکارانش، تسلیت صمیمانه را به خانواده رئیس جمهور، خانواده های همه جان باختگان، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و همچنین به مردم دوست ایران ابراز می کنم.
باقر عزت‌ بگوویچ، رئیس حزب اقدام دموکراتیک نیز جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.