خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای

تسنیم | سیاسی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 23:12
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در برخی از شعب، با اتمام فرآیند رای گیری، شمارش آرا آغاز شده است.
شوراي،نگهبان،انتخابات،شمارش،شعب،راي،آغاز

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان شامگاه جمعه 21 اردیبهشت 1403 در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان به ارائه توضیحاتی درباره زمان آغاز شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت 22 بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.
وی افزود: طبیعتاً عوامل اجرایی و نظارتی موظفند آرای تک تک افرادی که در شعب اخذ رای حضور دارند را اخذ کنند و چنانچه مراجعی نداشتند فرآیند رای گیری به اتمام می‌رسد و شمارش آرا آغاز می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: به لطف خدا تخلف جدی‌ای را نداشتیم و مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌های که اعلام شده می‌توانند اسناد و مدارک مورد نظر خود را طی یک هفته آتی ارسال کنند.
انشاءالله بعد از این یک هفته شورای نگهبان نسبت به شکایت‌های اعلامی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و بر اساس زمان‌بندی فرصت داریم تا اوایل خرداد ماه نتایج صحت انتخابات را اعلام کنیم تا مجلس دوازدهم به صورت رسمی بازگشایی شود.
انتهای پیام/