خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وداع باشکوه مردم نوده‌ملک با شهید امنیت « مزرئی» - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:53
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید « مهدی مزرئی نوده» امشب در روستای زادگاهش نوده ملک با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار این روستا برگزار شد.
شهيد،نوده،گرگان،امنيت،روستاي،تشييع،پيكر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، پیکر مطهر شهید مهدی مزرئی نوده پس از وداع باشکوه مردم گرگان در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان، امشب به روستای زادگاهش نوده‌ملک انتقال یافت.
مردم شهیدپرور و ولایتمدار این روستا در مراسمی معنوی و باشکوه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این روستا با پیکر مطهر این شهید دهه هفتادی وداع کردند.
مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت نیز روز شنبه از ساعت 9 صبح از حسینیه عاشقان‌ثارالله شهر گرگان به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان و سپس مراسم تشییع از ساعت 11 از ابتدای خیابان دانش روستای نوده ملک به سمت مسجد جامع جهت قرائت نماز و سپس جهت خاک‌سپاری به آستان امام‌زاده عبدالله (ع) نوده‌ملک منتقل می‌شود.
همچنین مراسم سوم این شهید بزرگوار روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح الی 14 بعد از ظهر در مسجد جامع نوده‌ملک برگزار خواهد شد.
« مهدی مزرئی نوده» اهل روستای نوده ملک گرگان ظهر سه شنبه در راه دفاع از امنیت کشور و مبارزه با قاچاقچیان در میناب به شهادت رسید و روز چهارشنبه پیکرش در بندرعباس تشییع شد.
شهید مزرئی نوده متولد 23 آبان 1379، مجرد و اهل روستای نوده ملک از توابع گرگان بود.
او سومین شهید مدافع امنیت استان گلستان از ابتدای امسال تا کنون و سی و هفتمین شهید امنیت استان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/582/.