خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

تسنیم | ورزشی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:53
66 روز بعد از استعفای سرپرست مدیرعاملی سپاهان، مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و معرفی شد.
اصفهان،باشگاه،كيوكوشين،هيئت،سپاهان،شهرداري،كاراته،رئيسه،عضويت

هعبه گزارش خبرگزاری تسنیم، روز 21 اسفند ماه سال 1402 منوچهر نیکفر به صورت مکتوب استعفای خود را به هیئت مدیره باشگاه سپاهان تحویل داد.
از 66 روز قبل تا کنون این باشگاه بدون مدیرعامل و زیر نظر اعضای هیئت مدیره اداره شد.
در شرایطی که تنها 4 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است و در آستانه بازی مس رفسنجان- سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، سکاندار جدید مدیریت باشگاه سپاهان رسما معرفی شد.
طبق اعلام باشگاه سپاهان مهدی آذربایجانی به سمت مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.
وی متولد اصفهان، دارای تحصیلات دکترای سیاست‌گذاری عمومی از دانشگاه علم و صنعت و دانش آموخته مهندسی عمران در دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران است که پیش از این در مسئولیت‌هایی نظیر معاونت مالی-اقتصادی شهرداری اهواز، مدیرکل سرمایه های انسانی شهرداری اصفهان، عضویت هیئت رئیسه سازمان ورزش شهرداری اصفهان، دبیر و رئیس دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان و معاونت عمرانی شهرداری منطقه 8 اصفهان حضور داشته‌ است.
داوری ملی کیوکوشین کاراته، سابقه عضویت در هیئت رئیسه کیوکوشین ایران، کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کاتا کیوکوشین و مربی‌گری کاراته سبک کیوکوشین بخشی از سوابق او در حوزه ورزش به شمار می‌رود.
انتهای پیام/