خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

27 هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی دادن بودند

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:30
فرماندار کلات گفت:جمعیت کلات 40 هزار نفر است که 27 هزار نفر از آن واجد شرایط رأی دادن بودند .
كلات،انتخابات،سيار،شعب،رأي،اخذ،صندوق،شهرستان

علی صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با اعلام اینکه جمعیت کلات 40 هزار نفر است که 27 هزار نفر از آن واجد شرایط رأی‌ دادن بودند اظهارداشت:با توجه به بارش 60 میلیمتری روز گذشته، برخی محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان مسدود شده بودند که قبل از آغاز فرآیند برگزاری انتخابات تمامی آنها باز شدند و این موضوع مانع رای دادن مردم نشد.
فرماندار کلات گفت: مجموع 44 صندوق اخذ رأی در شهرستان 28 صندوق به‌صورت سیار و 16 صندوق به‌ صورت ثابت بودند.
وی با اشاره به اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران همچنان آماده هستند، خاطرنشان کرد: فعالیت همه شعب اخذ رأی کلات و از جمله شعب اخذ رأی سیار رأس ساعت 8 صبح آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شعب سیار، آرای جمعیت مناطق مرزی، روستاهای کوچک و محلات عشایری و دامداری را تا ساعت 20جمع‌آوری کردند.
فرماندار کلات تاکید کرد: قرارگاهی ذیل ستاد انتخابات و پشتیبانی انتخابات تشکیل شده بود که در این قرارگاه برای دسترسی مردم به شعب، ارتباطات، مخابرات و...
کارگروه‌هایی ایجاد کردیم تا بتوانیم انتخابات پرشوری را امروز تجربه کنیم.
صلاحی با اشاره به استقرار صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های کلات یا مناطق مرزی وعشایری تصریح کرد : 721 نفر عوامل اجرایی در شهرستان کلات مشغول خدمت رسانی در امر انتخابات بودند.
انتهای پیام/282