خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احراز هویت 157 هزار نفر در انتخابات کرمانشاه

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:30
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون 157 هزار نفر به شعب اخذ رأی در کرمانشاه مراجعه کرده و احراز هویت شدند.
شعب،انتخابات،ستاد،كشور،تمديد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، علی شعبانی در ستاد انتخاباتی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به تمدید یک ساعته انتخابات توسط وزارت کشور به دلیل ازدحام در برخی شعب اظهار داشت: به تمام عوامل اجرایی به صورت رسمی ابلاغ شده که تا آخرین نفر حاضر در شعب باید رأی‌گیری انجام شود و بعد از آن چنانچه از طرف وزارت کشور تمدید شود اعلام می‌کنیم و در غیر این صورت در شعب بسته و تا آخرین نفر در شعب رأی‌گیری انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 157 هزار نفر در شعب احراز هویت شده‌اند عنوان کرد: چنانچه تعداد شعب پرازدحام زیاد باشد فرایند انتخابات باز هم تمدید می‌شود.
شعبانی گفت: براساس ابلاغیه وزارت کشور تمامی اطلاع رسانی‌ها در اختیار ستاد انتخابات کشور و سخنگوی ستاد است و بعد از جمع‌بندی از طریق رسانه ملی نتایج اعلام خواهد شد و اعلام نتایج در اختیار استان نیست.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: برای اینکه سلامت انتخابات به حداکثر برسد تعرفه‌های کاغذی در اختیار شعب قرار نگرفت و در واقع در شعب هیچ تعرفه و صندوق قدیمی وجود نداشته اما آمادگی برای ارسال تعرفه وجود داشت.
انتهای پیام/.