خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان اخذ آرا در روستاهای لرستان/ هشدار استاندار به متخلفان

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:30
استاندار لرستان با تکذیب صریح هرگونه نتایج شمارش آرا در خرم آباد و چگنی تا پیش از پایان فرایند انتخابات دور دوم مجلس از پایان اخذ آرا در برخی از روستاها خبر داد.
انتخابات،رأي،چگني،مجلس،لرستان،اخذ،مشاركت،اعلام،شفقت،استاندار ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امشب، در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم خرم‌آباد و چگنی در پای شعب اخذ رأی، گفت: لرستان جزو استان‌های با مشارکت بالا در دور دوم انتخابات است.
او با بیان اینکه 430صندوق اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی تعیین شده‌است، اضافه کرد: اخذ رأی در برخی از روستاها به پایان رسیده‌است و مراجعه‌کننده‌ای در این مناطق وجود ندارد.
استاندار لرستان با اشاره به مشارکت 8000نفر در روند برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی، اعلام کرد: این انتخابات با مشارکت عوامل اجرایی به‌خوبی در حال انجام است.
شفقت با تأکید به برقراری امنیت کامل در انتخابات خرم‌آباد و چگنی، خاطرنشان کرد: دو نفر از داوطلبان در این حوزه به مجلس راه می‌یابند و سایر دواطلبان باید به اعلام نهایی انتخابات تمکین کنند.
او با اشاره به جمع‌آوری مستندات و دیدگاه‌های کاندیداهای مجلس، اذعان کرد: ما از نظرات این افراد برای توسعۀ لرستان به‌عنوان مشاوران خود استقبال می‌کنیم.
استاندار لرستان با دعوت از داوطلبان مجلس و طرفداران آنان برای برقراری آرامش در انتخابات، یادآور شد: ما قدردان حضور پرشور مردم این استان در انتخابات هستیم.
شفقت با تأکید به لزوم امنیت و مشارکت بالا در انتخابات، اعلام کرد: مشارکت مردم تقویت‌کننده و کمک‌کنندۀ نیروهای مسلح و تضعیف توطئه‌های دشمنان است.
او تصریح کرد: هرگونه اعلام نتایج انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را صراحتاً تکذیب می‌کنم و حتی عوامل اجرایی نیز در حال حاضر از نتایج نهایی انتخابات بی‌اطلاع هستند.
استاندار لرستان با بیان اینکه نتایج رسمی انتخابات پس از پایان فرایند رأی‌گیری اعلام می‌شود، بیان کرد: با هرگونه جرایم انتخاباتی به‌شدت برخورد می‌کنیم و در این زمینه تذکر جدی به مسئولان داده‌ام.
فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه دارد.
230 شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و 217 شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.
مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.
محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/‌644/.