خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور نمایندگان نامزدها در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 21:53
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در دور دوم انتخابات، اتاق وضعیت در ستاد فرمانداری مشهد تشکیل شد و عملکرد خوبی تا این لحظه داشته است، بر این اساس؛ امکان حضور نمایندگان نامزدها در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای فراهم شده است.
انتخابات،مشهد،اتاق،ستاد،شهرستان،وضعيت،ساعت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، هادی طباطبایی در استودیو ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهارداشت: 12 ساعت تا به این لحظه از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات سپری شده است و هم‌اکنون انتخابات برای شهرستان مشهد تا ساعت 21 تمدید شده و در شهرستان کلات ساعت 20 پایان فرآیند اخذ رای اعلام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شمارش آرای شهرستان کلات از ساعت 20 شروع می‌شود، عنوان کرد: در مرحله اول هم اتاق وضعیت در استانداری خراسان رضوی ایجاد کردیم تا نظم و انضباط بین مجموعه‌های درگیر امر برگزاری انتخابات شکل بگیرد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات، اتاق وضعیت در ستاد فرمانداری مشهد تشکیل شد و عملکرد خوبی تا این لحظه داشته است، بر این اساس؛ امکان حضور نمایندگان نامزدها در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای فراهم شده است.
طباطبایی با بیان اینکه انتخابات را شفاف برگزار می‌کنیم و هیچ شائبه‌ای ایجاد نخواهد شد، عنوان کرد: نمایندگان نامزدها صرفا حضورشان در اتاق وضعیت نظارتی است و دخالتی نمی‌توانند داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ گزارش ضد امنیتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و عمل به موقع دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی مشکلی به مانند دور قبل نداشتیم و جای دارد از این نیروها و دست‌اندرکاران تقدیر می‌کنیم.
انتهای پیام/282/.