خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روز سرنوشت‌ساز در بیرجند + فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 21:53
امروز در دور دوم انتخابات مجلس مردم بیرجند برای تعیین تکلیف تنها نماینده باقی مانده از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ، به صحنه آمدند.
انتخابات،خراسان،جنوبي،بيرجند،حوزه،مجلس،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امروز در دور دوم انتخابات مجلس مردم بیرجند برای تعیین تکلیف تنها نماینده باقی مانده از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف‌، به صحنه آمدند.
دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، تکیلف نماینده‌ی سه حوزه‌ی «نهبندان - سربیشه»، «فردوس - طبس - سرایان - بشرویه» و «قائنات - زیرکوه» مشخص شد و تنها در حوزه «بیرجند _ درمیان _ خوسف»، انتخابات به دور دوم کشید که امروز با پایان رأی گیری و شمارش آرا، تکلیف این حوزه نیز مشخص می‌شود.
سلیمی افزود: با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تکلیف نماینده هر چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی در دوزادهمین مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شود.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: از آنجایی که جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار است و مردم با رای خود خادمان نظام را انتخاب می‌کنند هرچه انتخاب بهتر و عالمانه تر باشد تاثیرات بیشتری بر جا می‌گذارد لذا نتیجه این انتخاب چهار سال آینده خود را نشان خواهد داد.
سردار شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز گفت: دشمنان همیشه تحرکات توخالی خود را داشتند و مردم ایران بیش از 40 سال است که گذشته ثابت کردند پاس ارزش‌ها، استقلال و پایداری خود هستند و دشمنان کاری از پیش نخواهند برد و مردم ایران از ارزش‌های خود مراقبت و محافظت کرده و هیچ نگرانی وجود ندارد.
.
انتهای پیام/254/.