خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برق جان 2 کارگر را در اشکذر گرفت

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 21:30
حادثه برق گرفتگی با برق سه فاز در یک کارخانه کاشی اشکذر منجر به فوت دو کارگر این کارخانه شد.
حادثه،اورژانس،امدادي،محل،يزد،اعزام

سید حسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع یک حادثه در کارخانه‌ای در اشکذر اظهار داشت: این حادثه روز گذشته در یک کارخانه کاشی رخ داد.
وی نوع حادثه را برق گرفتگی با برق سه فاز دانست و افزود: بلافاصله پس از اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس 115، دو کد امدادی اورژانس به محل اعلام شده اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد با بیان اینکه این حادثه هنگام انجام نظافت در کارخانه کاشی رخ داده تصریح کرد: این کارخانه در شهرک صنعتی حاجی آباد اشکذر مستقر بود و بلافاصله تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.
طباطبایی بیان کرد: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس به محل حادثه، مشخص شد که هیچ یک از کارگرانی که در این برق گرفتگی دچار صدمه شده بودند علائم حیاتی نداشتند.
وی افزود: با این وجود عملیات احیاء قلبی – ریوی توسط عوامل امدادی شروع شد و هر دو مصدوم توسط چهار کارشناس فوریت‌های پزشکی اعزام شده به محل حادثه تحت انجام عملیات احیا قرار گرفتند.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد تصریح کرد: با وجودی که حدود 40 دقیقه عملیات احیا توسط کارشناسان اعزامی انجام گرفت، فوت هر دو کارگر که 25 ساله و از اتباع افغان بودند تایید شد.
انتهای پیام/781/.