خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درگیری و نزاع در انتخابات پارس‌آباد صحت ندارد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 21:12
دادستان پارس آباد گفت: هیچ گونه درگیری و نزاع به خاطر انتخابات در شهرستان پارس آباد رخ نداده و اخبار منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.
انتخابات،كانديدا،طرفداران،درگيري،فضاي،تسنيم

فیروز فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری طرفداران 2 کاندیدا و کشته و مجروح شدن 2 نفر در پارس‌آباد صحت ندارد و چنین حادثه‌ای در حاشیه انتخابات مرحله دوم در حوزه پارس‌آباد رخ نداده است.
وی تصریح کرد: آرامش و امنیت خاصی را در فرآیند برگزاری انتخابات شاهدیم و نیروی انتظامی و مجموعه قضایی تلاش می‌کنند تا به دست‌اندرکاران انتخابات کمک کنند تا میزان مشارکت مردم افزایش یافته و در فضای سالم و رقابتی انتخابات برگزار شود.
دادستان پارس‌آباد گفت: از صبح امروز در کنار سایر عوامل انتخابات، مجموعه انتظامی شهرستان در حال رصد مسائل انتخاباتی بوده و تاکنون هیچ‌گونه درگیری و یا دعوا و نزاعی بین طرفداران 2 کاندیدا در پارس‌آباد رخ نداده است.
به گزارش تسنیم، دقایقی پیش برخی از رسانه‌های فعال فضای مجازی خبر از درگیری طرفداران 2 کاندیدا و کشته شدن یک نفر و مجروحیت شدید یک طرفدار کاندیدای دیگر خبر داده بودند که صحت آن تأیید نشد.
انتهای پیام/131/.