خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گزارشی از خدشه‌‌ در انتخابات خرم‌آباد و چگنی ‌نداشته‌ایم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 18:12
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از عدم ایجاد هرگونه خدشه در روند برگزاری انتخابات در خرم آباد و چگنی خبر داد.
انتخابات،رأي،چگني،لرستان،مجلس،حضور،انتخابيه،ابوالفضل،باقري،سپاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار نعمت‌الله باقری، عصر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: قطع به‌یقین شور و هیجانی که در دور اول انتخابات بود، در دور دوم به‌خاطر محدودیت در حوزۀ انتخابیه نخواهد بود.
او اضافه کرد: اهمیت دور دوم انتخابات مجلس را باید از حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق رأی هم در مرحله اول و هم مرحله دوم انتخابات بدانیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دور دوم انتخابات به‌همان اندازه که مرحله اول اهمیت داشت حائز اهمیت است، تأکید کرد: دشمن برگزاری انتخابات را رصد می‌کند.
باقری با اعلام اینکه عدم حضور در پای صندوق رأی و یا حضور کم، باعث تقویت جبهه دشمن و تضعیف جبهه خودی می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در خرم‌آباد و چگنی خوب است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان موضوع خاصی موجب خدشه‌ای در انتخابات خرم‌آباد و چگنی نشده‌است، اذعان کرد: مجموعه‌های امنیتی با تمام توان پای‌کار بوده‌اند و در اجرا و روند رأی‌گیری هیچ موضوع خاصی نداشته‌ایم.
او خطاب به کاندیداها با تأکید به اینکه میزان رأی مردم است، یادآور شد: مجموعۀ لرستان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا امنیت و سلامت انتخابات در خرم‌‌آباد و چگنی تأمین شود.
باقری اعلام کرد: استاندار لرستان و رئیس ستاد انتخابات تلاش کرده‌اند با برخی جابه‌جایی‌های افراد در صندوق‌های رأی امنیت و سلامت انتخابات را تأمین کنند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تأکید کرد: داوطلبان مجلس در خرم‌آباد و چگنی همراهی لازم را در روند برگزاری انتخابات داشته باشند.
فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه دارد.
مردم خرم‌آباد و چگنی امروز و پیش از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری انتخابات در 430 شعبۀ اخذ رأی حاضر شده‌‌اند تا تکلیف دو کرسی باقی‌مانده در این حوزۀ انتخابیه را تعیین کنند.
مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات 208 هزار و 950 رأی بود که از این تعداد 193 هزار و 86 رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.
محمدرضا ملکشاهی‌راد با 30 هزار و 741 رأی، رضا سپهوند با 22 هزار و 652 رأی، قدرت‌الله ایمانی با 20 هزار و 480 رأی و هادی هاشمی‌نیا با 17 هزار و 805 رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.
انتهای پیام/ 644/.