خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بوشهر میزبان 9 نفر از سفیران آستان قدس رضوی

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 17:53
دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر با بیان اینکه این استان میزبان 9 نفر از سفیران آستان قدس رضوی خواهد بود، گفت: این خدام در قالب دو تیم در بیش از 65 شهر و روستای استان حضور می یابند.
استان،حضور،بوشهر،خورشيد،سايه،خدام،كرامت،رضوي،تجليل،برگزاري،ق ...

اکبر قائدی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با دهه کرامت بیش از 525 برنامه به برکت حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.
دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان بوشهر اضافه کرد: خدام بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) همراه با پرچم متبرک حرم مطهر ، روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه وارد استان می‌شوند و تا یکم خرداد ماه میهمان مردم استان خواهند بود.
قائدی با بیان اینکه استان بوشهر در دهه کرامت میزبان 9 نفر از سفیران آستان قدس رضوی است گفت: این تعداد در قالب دو تیم در شهرستان‌های شمال و جنوب استان در بیش از 65 شهر و روستای استان حضور می‌یابند و تعداد 165 نفر نیز به عنوان میزبان و اعضای برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید فعالیت می‌کنند.
وی شعار هفدهمین سال جشن‌های زیر سایه خورشید را «با شما سربلندیم» عنوان کرد و افزود: اهم برنامه‌های امسال، دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان، حضور در مراکز نگهداری بهزیستی، برگزاری همایش دختران حاج قاسم، عیادت بیماران در بیمارستان‌ها، سرکشی از زندان‌ها و پادگان‌های نظامی و انتظامی، حضور در کارگاه‌های صنعتی و خانگی تولیدی است.
دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر از برگزاری مراسم جشن در دانشگاه های مختلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دختران فاطمی، حضور در بین کارکنان تأسیسات نفتی، تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی به منظور اجرای طرح نور، تقدیر از خانواده‌های گذشت از قصاص، حضور در یادمان شهدای گمنام از دیگر برنامه‌ها است.
وی تجلیل از کارگران، تقدیر از موکب‌داران دهه آخر صفر، تجلیل از نخبگان و خانواده‌های چهار فرزندی، حضور در منازل بیماران صعب‌العلاج را از دیگر عناوین برنامه‌های خدام حرم رضوی در استان اعلام کرد.
انتهای پیام/190/