خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پذیرایی 9 موکب ایرانی و عراقی از زائران حرم حضرت معصومه(س)

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 17:12
مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت از فعالیت 7 موکب ایرانی و دو موکب عراقی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالروز میلاد ایشان خبر داد.
موكب،مطهر،حرم،توزيع،پرس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامرضا قربان‌رعیت از فعالیت 9 موکب ایرانی و عراقی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت میلاد این بانو خبر داد و گفت: توزیع غذای گرم، نوشیدنی و میان وعده در میان زائران حرم مطهر بانوی کرامت از جمله خدماتی است که در این موکب ها ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه 7 موکب ایرانی و دو موکب عراقی در حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند، افزود: این موکب ها روزانه 24 هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام توزیع کردند، به این صورت که 5 هزار پرس صبحانه، 12 هزار پرس ناهار و 7 هزار پرس شام در میان زائران توزیع شده است.
مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: علاوه بر توزیع غذا میان وعده شربت، شیرینی، آبمیوه، کیک، چای و بستنی نیز در این موکب ها در میان زائران توزیع شده است.
وی ادامه داد: موکب های مستقر در حرم مطهر از چهارشنبه 19 اردیبهشت شروع به کار کرده اند و تا شام جمعه 21 اردیبهشت فعالیت خواهند داشت.
انتهای پیام/