خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دورتموند در صورت باخت به رئال مادرید 5 میلیون یورو می‌گیرد! - تسنیم

تسنیم | ورزشی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 16:30
باشگاه رئال مادرید در صورت پیروزی برابر دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، پنج میلیون یورو به حریفش پرداخت خواهد کرد.
مادريد،رئال،ليگ،اروپا،دورتموند،تيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید با غلبه بر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک قدم دیگر به کسب پانزدهمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نزدیک شد و حالا تنها به اندازه یک تقابل با دورتموند تا رسیدن با دوگانه لیگ و اروپا فاصله دارد.
قهرمانی در اروپا اما با وجود پاداش‌ و افتخاری که برای کهکشانی‌‌ها به همراه خواهد آورد، ضرری 5 میلیون یورویی هم به این تیم خواهد زد.
فینال لیگ قهرمان جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید را در وطن خود مقابل تیم سابقش قرار خواهد داد، تیمی که با وجود شکست هم سود خواهد برد.
طبق ادعای پاتریک برگر، خبرنگار اسکای اسپورت آلمان، دورتموند تابستان سال گذشته در قرارداد انتقال بلینگام 20 ساله به رئال مادرید، بندی گنجانده که به موجب آن در صورت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باید 5 میلیون یورو به تیم آلمانی پاداش بپردازد.
در مجموع؛ رئال مادرید در صورت محقق شدن تمام شروط مندرج در قرارداد بلینگام باید 30.9 میلیون یورو به دورتموند پاداش بپردازد.
انتهای پیام/