خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضرت معصومه (س) الگوی والایی برای زنان و دختران ما هستند

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:53
خطیب نماز جمعه ساری با تاکید بر لزوم الگوگیری از حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی برجسته از منظر اخلاقی و علمی جایگاه ویژه ای داشتند و الگوی مناسبی برای جامعه و بانوان هستند.
حضرت،زن،جامعه،معصومه،ساري،دختران،جمعه،شفاعت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام محمدرضا نصوری؛ امام جمعه مرکز مازندران با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه، این حضرت را دارای خصوصیات اخلاقی و رفتاری ویژه دانست و گفت: حضرت از منظر علمی جایگاه ویژه‌ای داشتند و دختران ما باید از ایشان الگو بگیرند.
وی با تاکید بر اینکه افرادی هستند که تفکرات انحرافی دارند، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند جوانان را از راه خدا و ائمه دور کنند اما زنان ما با تاسی به حضرت معصومه سلام الله علیها از این افراد دوری کنند.
خطیب نماز جمعه ساری گفت: حضرت معصومه مقام شفاعت دارند و این مقام شفاعت ارزشمند محسوب می‌شود.
حجت الاسلام نصوری افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای زن ارزش بالایی قائل هستیم و زنان جزو جدایی‌ناپذیر جامعه هستند.
وی با بیان اینکه دشمن همواره برای جداسازی زن و جامعه حیله و مکر کرده است، بیان کرد: حفظ احترام زن بر همه واجب است و نباید به شعارهایی پوچ توجه کرد.
خطیب نماز جمعه ساری احترام به زن را ضروری دانست و افزود: دختران و فرزندان ما لازم است در مسیر پیامبر و اهل بیت تربیت شوند تا به قله معرفت و شناخت برسند.
وی معنویت و معرفت را کلید دوری از گناه عنوان کرد و گفت: دختران ما باید با معارف اسلامی آشنا و به قوانین جامعه مقید باشند.
نصوری افزود: هنجار شکنی که گاهی در جامعه اتفاق می‌افتد، باید توسط خود بانوان برطرف شود.
انتهای پیام/