خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گزینه اول پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی امباپه - تسنیم

تسنیم | ورزشی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:53
یک منبع فرانسوی مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن بازیکن مورد نظرش برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه را انتخاب کرده است.
ناپولي،يورو،بازيكن،قرارداد،تيم،120،مادريد،ستاره

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو مونت کارلوی فرانسه در گزارشی اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، خویچا کوارتسخلیا را به عنوان جانشین کیلیان امباپه در نظر گرفته است.
امباپه تنها یک ماه دیگر با پاری‌سن‌‌ژرمن قرارداد دارد و گویا همه چیز برای انتقال او به رئال مادرید مهیا شده است.
بر خلاف سال‌های گذشته این بار تصمیم او جدی است و ناصر الخلیفی رئیس PSG هم دیگر نمی‌تواند کاری برای ممانعت از انتقال بازیکن به مادرید انجام دهد.
او اما از مدتی پیش شناسایی گزینه‌های مناسب برای جانشینی امباپه را آغاز کرد که در ابتدا نام بازیکنانی مانند رافائل لیائو از میلان و ویکتور اوسیمن از ناپولی مطرح شد اما اکنون ظاهراً دیگر بازیکن ناپولی، کوارتسخلیا است که لوئیس انریکه سرمربی تیم پاریسی برای پر کردن جای ستاره فرانسوی‌اش می‌خواهد.
کوارتسخلیای 23 ساله تا سال 2027 با ناپولی قرارداد دارد و اخیراً هم با این تیم مذاکراتی برای تمدید قرارداد با حقوقی بالاتر داشته است.
طبق گزارش مونت‌کارلو، بازیکن و مدیربرنامه‌های او از پیشنهاد پاریسی‌ها استقبال می‌کنند اما هزینه بالای جذب او که از سوی پاریسی‌ها 120 میلیون یورو قیمت گذاشته شده، ممکن است در روند انتقالش به پارک دو پرنس موانعی را ایجاد کند.
ناپولی در حالی برای فروش ستاره گرجستانی‌اش 120 میلیون یورو می‌خواهد که تابستان دو سال پیش او را در ازای تنها 13.3 میلیون یورو از تیم دینامو باتومی گرجستان خرید.
آمار کوارتسخلیا در دومین فصل حضورش در ناپولی اگرچه مانند فصل اول نبود اما با این وجود او در 42 بازی رسمی 10 گل زده و 9 پاس گل داده است.
انتهای پیام/