خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش اعتبار کشور، ناامیدی دشمن؛ با حضور پرشور در انتخابات

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 14:12
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: بی تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.
انتخابات،حضور،كشور،پرشور،رأي،صندوق،مجلس،پدافند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آرای خود را در شعبه اخذ رأی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، به صندوق انداخت و سپس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، اقتدار و امنیت را به دنبال دارد، گفت: یکی از کاربردی‌ترین راهبردها برای افزایش اقتدار، امنیت و گره‌گشایی مشکلات کشور، حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، عنوان کرد: مطابق قانون اساسی مردم حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند، به ویژه در مورد انتخابات مجلس که دارای جایگاه بسیار مهمی است و تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و نمی‌توانیم در خصوص مسائل کلان کشور و به کار گماردن مسئولان بی‌تفاوت باشیم.
امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند با دلسرد کردن مردم از نظام، سبب تفرقه ملت و در نتیجه حضور بسیار کمرنگ مردم در انتخابات شوند، تصریح کرد: به حول و قوه الهی، مردم ایران با وجود همه هجمه‌‌های اجانب و همه مشکلات موجود، امروز در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باز هم حماسه‌ ای ماندگار خواهند آفرید.
وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات امروز، گفت: بی‌تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات امروز، علاوه بر افزایش اعتبار کشور، سبب یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام/282