خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجلس منسجم با حضور بیشتر مردم در انتخابات حاصل می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 13:12
استاندار خراسان جنوبی گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، مجلس قوی تر و منسجم تری خواهیم بود.
شعبه،مجلس،بيرجند،انتخابات،شهرستان،راي،شوراي،اسلامي،خوسف

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، جواد قناعت صبح امروز 21 اردیبهشت بعد از این که رای خود را صندوق اخد رای شهرداری بیرجند انداخت در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: برای ستاد انتخابات استان برگزاری انتخابات در دور اول و دوم تفاوتی ندارد اما هر چه حصور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد، شاهد تشکیل مجلس قوی و منسجم تری خواهیم بود.
به گفته وی هر چه مجلس شورای اسلامی قوی تری هم داشته باشیم، قوانین متقنی در آن مصوب خواهد شد و تعامل بیشتری بین دولتمردان، قوه قضائیه و سران قوا ایجاد خواهد شد.
قناعت خاطر نشان کرد: امیدواریم وحدت و انسجامی که در مجلس یازدهم وجود دارد و سبب اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم شد در مجلس دوازدهم هم وجود داشته باشد تا در یک فضای تعاملی بین نمایندگان و دولت سیزدهم شاهد ادامه روند فعلی در مجلس سیزدهم باشیم.
بنا به اعلام ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، 287 شعبه اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در نظر گرفته شده که از این تعداد 167 شعبه ثابت و 120 شعبه سیار است.
همچنین از مجموع شعب دایر شده 188 شعبه در شهرستان بیرجند، 56 شعبه در شهرستان درمیان و 43 شعبه در شهرستان خوسف آماده اخذ رای از مردم است.
144 شعبه در شهرها و 143 شعبه هم در مناطق روستایی این سه شهرستان مستقر شده است.
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز 21 اردیبهشت در 15 استان کشور شامل 22 حوزه انتخابیه، 47 فرمانداری و 81 بخشداری برگزار می‌شود که یکی از آنها حوزه انتخابیه بیرجند شامل سه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف است.
انتهای پیام/251/