خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاکید بر پیگیری گسترش روابط ایران و لیبی

تسنیم | بین‌الملل | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:54
در دیدار سرپرست سفارت ایران در لیبی با نخست وزیر این کشور ضرورت سفر و تبادل هیئت های عالیرتبه بین دو کشور در راستای پیگیری گسترش روابط دو کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت.
وزير،ليبي،ديدار،اسلامي،كشور،روابط

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، عین الله سوری، سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیبی با عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرپرست سفارت کشورمان در این دیدار بر توجه و اهتمام ویژه جمهوری اسلامی ایران به تقویت روابط با کشورهای اسلامی به‌ خصوص در ابعاد اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
در این دیدار توسعه و گسترش همه جانبه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و لیبی از جمله برگزاری سیزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در تهران و اجرای توافقات حاصله طی دیدارها و مذاکرات معاون نخست وزیر و وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه این کشور به تهران مورد توافق قرار گرفت.
در این دیدار که عادل جمعه وزیر امور دولت لیبی نیز حضور داشت، ضرورت سفر و تبادل هیئت‌های عالیرتبه بین دو کشور در راستای پیگیری گسترش روابط دو کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/