خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امنیت در انتخابات خرم‌آباد/ پیش‌بینی برای تمدید رأی‌گیری - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:53
رئیس ستاد انتخابات لرستان از امنیت کامل در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم آباد و چگنی خبر داد.
انتخابات،چگني،رأي،اخذ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، صبح امروز با حضور در شعبۀ اخذ رأی دبستان توحید در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی با امنیت کامل و آرامش در حال برگزاری است.
او با بیان اینکه 430شعبۀ اخذ رأی ثابت و سیار در خرم‌آباد و چگنی تعیین شده‌است، اضافه کرد: فرایند برگزاری انتخابات در این حوزه مطلوب است.
رئیس ستاد انتخابات لرستان با اعلام اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی است، یادآور شد: زیرساخت‌های اجرای این اقدام به‌نحو مطلوب فراهم شده‌است.
یاوری با اشاره به فرایند مطلوب اخذ رأی در روستاهای خرم‌آباد و چگنی، اعلام کرد: مردم با حضور مثال‌زدنی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.
او با تأکید به اینکه حضور به‌موقع مردم پای صندوق‌های رأی به اجرای بهتر انتخابات در خرم‌آباد و چگنی کمک می‌کند، متذّکر شد: پیش‌بینی برای تمدید انتخابات نیز در نظر گرفته‌ شده‌است.
انتهای پیام/ 644/.