خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 01 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حرم بانوی کرامت در شب میلاد حضرت معصومه(س)+ فیلم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:12
حرم مطهر بانوی کرامت در شب میلاد حضرت معصومه(س) باحضور باشکوه زائران و مجاوران حرم حال و هوایی خاص به خود گرفت.
معصومه،حرم،حضرت،كرامت،شب،بانوي،مطهر،ميلاد،فاطمه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حرم مطهر بانوی کرامت در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها حال و هوای خاصی به خود گرفته‌ و صحن های حرم و خیابان‌های اطراف مملو از جمعیت عاشقان و دلباختگان اهل‌بیت علیهم‌السلام بود.
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها پر از جمعیت زائران و مجاوران حرم بود جمعیتی که از نقاط مختلف ایران خود را به قم و حرم مطهر بانوی کرامت رسانده‌اند.
از اجتماع بزرگ دختران آفتاب با حضور دختران هلال احمر تا آیین نقاره زنی شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که حس و حال خاصی به زائران داد.
اعضای کانون خانواده شهدای لشکر زینبیون نیز در شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها به ساحت بانوی کرامت ابراز ارادت کردند.
جشن شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در شبستان امام خمینی ره حرم مطهر بانوی کرامت بعد از نماز باشکوه جماعت مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی و مولودی خوانی سید مجید بنی فاطمه و قرائت دعای کمیل توسط سید مهدی میرداماد برگزار شد.
جشن بزرگ خواهربرادری ویژه کودکان 4 تا 14 سال نیز در شب میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت با حضور پرشور کودکان و اجرای برنامه های متنوع و شاد در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.
دیگر ویژه برنامه شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مراسم جشن عرب زبانان مقیم قم بود که به مناسبت شب میلاد بانوی کرامت مراسم جشنی را در صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله حرم مطهر بانوی کرامت برگزار کردند.
.
انتهای پیام/