خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیل در فرومد میامی بدون خسارت بود + فیلم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 12:12
مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان از جاری شدن سیل در روستای فرومد از توابع شهرستان میامی خبرداد و گفت: این سیل خسارت مالی در پی نداشت.
سيل،رگباري،طاهريان،ميامي،مقداري

کمال طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میامی، اظهار داشت: در پی اعلام هشدارهای هواشناسی، در حوالی شامگاه روز گذشته شاهد بارندگی‌های رگباری و جاری شدن سیل در روستای فرومد از توابع شهرستان میامی بودیم و بر اساس گزارش‌های ارزیابان، سیلاب یا روان آب در مسیر و داخل مسیل‌های منطقه رخ داد، ولی خسارت چندانی گزارش نشده است.
طاهریان بیان کرد: به طور طبیعی بعضی از راه‌های روستایی ما در آن با بارش باران‌های رگباری رگباری یک مقدار سیل و روان آب بر روی جاده جاری می‌شود که همکاران ما در راهداری به محض فروکش کردن سیل اقدام به لایروبی خواهند کرد و مسیر را درست می‌کنند.
مدیرکل بحران سمنان اشاره کرد: این سیل خسارتی به زمین‌های کشاورزی و مردم وارد نکرده است و تنها مقداری از راه‌های بین مزارع و راه‌های عبور روستایی بین دو تا چند روستا در منطقه، مقداری دچار آبگرفتگی شده است.
.
انتهای پیام/363/