خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز رأی‌گیری در حوزه انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:53
رأی گیری در دو حوزه انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده از ساعت 8 صبح همزمان با سایر نقاط کشور با حضور پرشور مردم آغاز شده است.
زنجان،حوزه،انتخابيه،آغاز،طارم،بهارستان،كسب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، لحظاتی پیش انتخابات در پایتخت شور و شعور حسینی کشور در 491 شعبه ثابت و سیار با حضور پرشور مردم آغاز شد.
این انتخابات در دو حوزه انتخابیه زنجان، طارم و خدابنده آغاز شد تا پنج نماینده استان زنجان برای حضور در بهارستان مشخص شوند.
گفتنی است، محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی برای کسب کرسی دوم حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همینطور سعید رفیعی و احمد بیگدلی برای کسب تنها سهمیه حوزه انتخابیه خدابنده با یکدیگر در دور دوم به رقابت می‌پردازند و باید ببینیم کدامیک کرسی‌های بهارستان را تصاحب خواهند کرد.
در دور اول انتخابات مصطفی طاهری از حوزه زنجان و طارم، سید جمال موسوی از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و همینطور منصور علیمردانی از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه توانسته بودند کرسی‌های بهارستان را کسب کنند و امروز هم تکلیف دو کرسی دیگر مشخص خواهد شد تا پنج‌ نماینده استان زنجان مشخص شوند.
نکته قابل توجه موضوع اینجاست که طبق شواهد عینی خبرنگار تسنیم بسیاری از آحاد مردم قبل از شروع رأی‌گیری، پشت درها منتظر آغاز رأی‌گیری بودند و به محض آغاز رأی‌گیری وارد شعبه‌های اخذ رأی شدند.
انتهای پیام/