خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زارع پور: 99/7 درصد دستگاه ها برای حداقل یک بار وصل شده اند

تسنیم | سیاسی | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:53
وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: آخرین خبری که از حوزه های پایش دریافت کردم همچنان بیش از 99/7 درصد دستگاه ها برای حداقل یک بار در یک ساعت و 20 دقیقه اول انتخابات وصل شده اند و مشکلی نداریم.
ارتباطات،20،انتخابات،درصد،برخط،استعلامات،زارع

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره هم احراز هویت و استعلامات آن به شکل برخط انجام و در 8 حوزه هم انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود لذا نقش ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: در دوره گذشته و اسفندماه در همه شعب ثابت و سیار 99/8 درصد پوشش داشتیم که اتفاق بسیار بزرگی بود.
در تمام روستاها و دور افتاده‌ترین نقاط، دسترسی به شبکه ارتباطی کشور وجود داشت و 99 درصد استعلامات به صورت برخط انجام شد.
زارع پور تصریح کرد: این حاصل کار بسیار فشرده و شبانه روزی بود که در بخش‌های مختلف وزارت ارتباطات و دستگاه‌هایی که به ما کمک کردند انجام شد و امروز هم با گذشت یک ساعت و 20 دقیقه از انتخابات همان شرایط برقرار است و آخرین خبری که از حوزه‌های پایش دریافت کردم همچنان بیش از 99/7 درصد دستگاه‌ها برای حداقل یک بار در یک ساعت و 20 دقیقه اول انتخابات وصل شده‌اند و مشکلی نداریم و 99 درصد استعلامات هم به صورت برخط انجام شده و نشان دهنده آمادگی زیرساختهای ارتباطی است.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: در طی 2 سال و نیم گذشته بیش از 7 هزار و 500 روستای بالای 20 خانوار و در کنار آن بیش از 3 هزار روستای زیر 20 خانوار یعنی در مجموع بیش از 10 روستای جدید را به شبکه متصل کردیم که اثرش را دیدیم.
زارع پور خاطرنشان کرد: برای پایداری ارتباطات هم از قبل تدابیر زیادی پیش بینی شده است.
انتهای پیام/