خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیش بینی مشارکت 74 درصدی اهالی مغان در انتخابات مجلس

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 09:53
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل، گفت: با توجه به اینکه در مرحله اول انتخابات مردم مغان 74 درصد در انتخابات مشارکت داشتند، پیش بینی می کنیم بیش از این میزان مشارکت را در حوزه انتخابیه مغان در مرحله دوم شاهد باشیم.
انتخابات،مرحله،رأي،نظارتي،اردبيل،مشاركت،حوزه

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: 6 هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی بر مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نظارت دارند که انتخابات از ساعت هشت صبح در تک حوزه باقیمانده استان آغاز شده است.
وی تصریح کرد: در دور اول مشارکت 74 درصدی اهالی مغان را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که پیش‌بینی می‌کنیم در مرحله دوم انتخابات نیز سطح مشارکت بیشتر از این میزان باشد.
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از بین 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم مردم این منطقه یک نامزد را انتخاب می‌کنند تا راهی مجلس دوازدهم شده و از هفتم خردادماه فعالیت نمایندگی خود را آغاز کند.
زلالی افزود: 276 شعبه اخذ رأی در سه شهرستان بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز آماده جمع‌آوری آرای مردم این منطقه است و کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در این حوزه انتخابیه رأی داده و یا اصلا رأی نداده باشند.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات همه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و بازرسی و همچنین نیروی انتظامی و دستگاه قضا پای کار هستند تا با امنیت و آرامش خاص و با مشارکت حداکثری مردم مرحله دوم انتخابات را در مغان نظاره‌گر باشیم.
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: مجموعه هیئت نظارت شورای نگهبان نیز با به‌کارگیری عوامل خود زمینه برگزاری انتخابات باشکوهی را فراهم کرده و سعی بر این است تا شبکه نظارتی بر فرآیند انتخابات دقت نظر بیشتری را داشته باشند.
انتهای پیام/131/