خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور فعال دانش‌بنیان‌های ایرانی در آفریقا و آمریکای جنوبی - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 20:30
رئیس سازمان توسعه همکاری های علمی نهاد ریاست جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازارهای آفریقا و آمریکای جنوبی فعال شده اند. این امر فرصتی برای صادرات محصولات فناورانه ایرانی و توسعه روابط اقتصادی با این قاره ها است.
حضور،ميرآبادي،بنيان،دانش،علمي،لاتين

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امیرحسین میرآبادی؛ رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه از لحاظ کیفیت برگزاری سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس، سطح کیفیت برگزاری تغییر بزرگی داشته، اظهار کرد: حضور مهمانان خارجی و بازخورد‌های آنان گویای این است که در رویداد اینوتکس اتفاقات مثبتی رقم خورده است.
وی افزود: یکی از فعالیت‌های اصلی ما، ظرفیت‌سازی برای حضور شرکت دانش بنیان در بازار‌های بین‌المللی است.
میرآبادی گفت: با توجه به حضور مخاطبین خارجی در رویداد اینوتکس، تلاش ما معرفی فرصت‌های شرکت‌های دانش بنیان به این میهمانان است.
رئیس سازمان توسعه، همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی با اشاره به کشور‌های هدف حوزه صادراتی محصولات ایرانی، اظهار کرد: علاوه بر کشور‌های همسایه، حوزه آفریقا و آمریکای لاتین، مناطقی هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.
وی گفت: ما تمرکز ویژه‌ای روی این مناطق گذشته‌ایم و بازخورد‌های خوبی دریافت کرده‌ایم.
میرآبادی خاطرنشان کرد: من این اطمینان را می‌دهم که در دو سال آینده، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در بازار آفریقا و آمریکای لاتین باشیم.
انتهای پیام/