خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قدردانی ضرغامی برای افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی

تسنیم | اجتماعی و حوادث، استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 17:53
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بابت این افزایش که قابل توجه بوده است تشکر و قدردانی کرد.
استان،گردشگري،ميراث،چهارمحال،بختياري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عزت‌الله ضرغامی امروز در حاشیه بازدید از قلعه تاریخی چالشتر شهرکرد، با اساره به منحصر به فرد بودن ظرفیت‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این استان از لحاظ ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی جزو استان‌های برتر است.
وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به زیرساخت‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: لازم است از از توان وزارت میراث و دستگاه‌های اجرایی در تقویت زیرساخت‌های گردشگری این استان استفاده شود.
موقعیت پل زمانخان در این استان راهبردی است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ابنیه تاریخی مهمی در سطح این استان وجود دارد، ادامه داد: تملک کامل و مرمت بناهای تاریخی مانند قلعه چالشتر در این استان ضروری است.
استان چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری آینده درخشانی دارد که خدمات گردشگری باید در این استان تقویت شود.
ضرغامی با اشاره به افزایش اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گفت: باید از مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بابت این افزایش که قابل توجه بوده است تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/7540/.