خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بذرپاش: ساخت مسکن از مرز 2 میلیون و 560 هزار واحد عبور کرد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 16:53
وزیر راه و شهرسازی از اختلاف بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار خبر داد و گفت: در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت ساخت، شبکه معابر، سرانه های عمومی و زیرساخت های عمومی موردتوجه دولت سیزدهم است.
نهضت،قم،مسكن،ملي،واحد،ساخت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم با اشاره به احداث 71 هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم اظهار داشت: طرح‌های بزرگی در حوزه مسکن‌سازی در این استان در حال اجراست.
وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اینک در سایت‌های پرنیان، طایقان، قنوات و شهرهای اقماری استان قم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز شده است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بازآفرینی 6 هزار واحد فرسوده در استان قم تصریح کرد: همچنین پنج هزار واحد به‌صورت خود مالکی و 15 هزار قطعه زمین نیز به‌صورت یک طبقه حیاط دار برای ساخت انفرادی به متقاضیان واگذار شده است.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت ساخت، شبکه معابر، سرانه‌های عمومی و زیرساخت‌های عمومی مورد توجه دولت سیزدهم است.
بذرپاش با اشاره به تفاوت بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار، تصریح کرد: ساخت مسکن در سطح کشور از مرز 2 میلیون و 560 هزار واحد عبور کرده است.
.
.
.
انتهای پیام/