خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور بدون مانع سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 16:53
وزیر جهاد کشاورزی گفت: هر میزان که نقش مردم در اقتصاد فعال تر باشد، تولید مستمر و پایدارتر خواهد شد. زیرا خرد جمعی و تجربه راه حل اساسی توسعه بخش کشاورزی است.
كشاورزي،توليد،هدف،حضور،نيكبخت،جهش

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدعلی نیکبخت در سفر استانی هیئت دولت به قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در میدان و در جمع فعالان عرصه سبب می‌شود آنها با مشکلات روز کشاورزان و بهره‌برداران آگاه‌تر ‌شوند، همچنین فرصت مناسبی است تا مدیران دقیق‌ترین تصمیم را در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ کنند.
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر ضرورت فراهم شدن شرایط رسیدن به هدف شعار سال و جهش تولید گفت: برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق این هدف ، در دو محور مستقل شعار سال، تهیه و تدوین شده تا با مردمی‌سازی هرچه بیشتر فعالیت‌ها به هدف جهش تولید دست یابیم.
وی عنوان کرد: به هر میزان که نقش مردم در اقتصاد فعال‌تر باشد، تولید مستمر و پایدارتر خواهد شد.
زیرا خرد جمعی و تجربه راه حل اساسی توسعه بخش کشاورزی است.
نیکبخت با استقبال از حضور سرمایه‌های جدید در بخش کشاورزی عنوان کرد: امیدوارم حضور بدون مانع سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی ، شیرینی افزایش تولید و افزایش درآمد را به کام آنها برساند.
انتهای پیام/