خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری 14 سر شبکه یک شرکت هرمی در مشهد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 16:30
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از انهدام یک شرکت هرمی در شهر مشهد خبر داد.
هرمي،شركت،كلاهبرداري،مشهد،تبليغات،پليس،اعضاي،نامحسوس

سردار احمد نگهبان درگفت‌وگو با خبرنگارتسنیم از مشهد در تشریح جزئیات اظهار داشت:در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری اعضای یک شرکت هرمی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
وی افزود:در تحقیقات نامحسوس پلیس مشخص شد اعضای این شرکت هرمی با تبلیغات کاریابی اقدام به عضو گیری افراد جوان جویایی کار از اتباع خارجی می کنند و در تکمیل عضوگیری آنها را به منزلی در یکی از خیابان‌های شهر مشهد کشانده و با تبلیغات وسوسه کننده مبالغی بالای 500 میلیون ریال را از هر مالباخته کلاهبرداری کرده اند.
این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این شرکت هرمی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
سردار نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده پس از هماهنگی های لازم قضائی در اقدامی ضربتی و غالگیرانه وارد عمل شدند و 14 سرشبکه این شرکت هرمی دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه لپ تاپ، تعداد زیادی بروشورها و تبلیغات مرتبط با فعالیت این شرکت هرمی کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام/282/.