خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای 48 پروژه پیشران و ارزآور در کشور

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 15:53
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: 48 پروژه پیشران و ارزآور در کشور اجرا شده که بیشتر در حوزه صنعت است.
پروژه،كردستان،بيجار،معدني،فولاد،مجتمع،شهرستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار،سیدمحمد حسینی ظهر امروز در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار از اجرای سرمایه‌گذاری 150 میلیون یوروی در مجتمع فولاد این شهر خبر داد و گفت: اتمام این پروژه باعث توسعه صنعتی کردستان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرح مجتمع فولاد کردستان از شهریور ماه 1400 در شهرستان بیجار آغاز شده و امروز شاهد پیشرفت مطلوب آن هستیم، گفت: اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه باید اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه این پروژه عظیم باعث اشتغال‌زایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های نهفته فراوانی است و باید در هر شهرستان یک پروژه مهم اقتصادی تعریف شود چراکه مردم این دیار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مدافع و حافظ کشور بوده و شایسته والاترین خدمات هستند.
وی با اشاره به اینکه 48 پروژه پیشران و ارزآور در کشور اجرا شده که بیشتر در حوزه صنعت است، عنوان کرد: ایران دارای ذخایر و ظرفیت‌های فراوان معدنی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها تأکید فرموده و باید مورد توجه قرار گیرد.
حسینی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های معدنی کشور تأکید کرد و افزود: ایران، از نظر حجم ذخایر قطعی و بالقوه معدنی دارای پتانسیل‌های عظیمی بوده که بکارگیری آنها می‌تواند توسعه و درآمدزایی کلان به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/481/