خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معدل سیستان و بلوچستان در شاخصه‌های توسعه صعودی است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 14:53
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر اتفاقات خوبی در استان افتاده و معدل سیستان و بلوچستان در همه شاخصه های رشد و توسعه، صعودی است.
بلوچستان،سيستان،استان،توسعه،اجتماعي،استاندار،معاون،سياسي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی با اعلام این مطلب گفت: مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی، فارس و بلوچ قدر سرزمین خود را دانسته و دلسوز این آب و خاک هستند ما نیز به عنوان مسئول باید قدردان این مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تیم اجرایی سیستان و بلوچستان برای جبران عقب ماندگی‌های استان یکدل و مصمم است.
خوشبختانه در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در استان افتاده و معدل سیستان و بلوچستان در همه شاخصه‌های رشد و توسعه، صعودی است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد فضای ناامنی و دوقطبی از دهه 80 بود اما در شرایط کنونی شاهدیم که این تئوری با شکست بزرگی مواجه شده و مردم استان با همبستگی هر چه بیشتر به سمت تحول استان حرکت می‌کنند‌.
شریفی خاطرنشان کرد: همه برای جبران عقب ماندگی‌ها و توسعه استان یک ید واحد هستیم که این شاخصه ممتاز سیستان و بلوچستان است.
در استان به شدت نیازمند کار تیمی هستیم، بنابراین باید با همپوشانی، فرایند توسعه در منطقه را سرعت ببخشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در سطح استان پیشران توسعه باشند تا دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت علمی استفاده کنند.
نباید اجازه بدهیم تمرکز اجتماعی و مدیریتی ما بر هم بخورد، بنابراین لازم است به همگان نشان دهیم که سیستانی و بلوچستانی در کنار هم می‌توانند جریانساز باشند.
انتهای پیام/