خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی بالای دفاعی پدافند هوایی در منطقه جنوب کشور

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 10:30
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از آمادگی بالای دفاعی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: امنیت پایدار امروز در جمهوری اسلامی ایران محصول ایستادگی و بصیرت ارتش و سپاه است.
مسلح،نيروهاي،عمليات،اسلامي،جمهوري،ايران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر امیر سرتیپ دوم رضا کلهری در جمع فرماندهان و مسئولان پدافند هوایی جنوب در استان بوشهر با اشاره به اقتدار روزافزون ایران اسلامی اظهار داشت: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
وی شجاعت نیروهای مسلح را برشمرد و گفت: شجاعت نیروهای مسلح و فناوری دفاعی دو عامل مهم عملیات وعده صادق بود که نیروهای مسلح با اقتدا به کلام رهبر معظم انقلاب و شهدا این عملیات را با صلابت انجام دادند.
فرمانده منطقه جنوب کشور با برشمردن دستاوردهای این عملیات تصریح کرد: هم‌افزایی و همدلی، دستاورد قدرت عملیات وعده صادق بود که با هوشیاری و ذکاوت نیروهای مسلح صورت گرفت.
سرتیپ دوم رضا کلهری از آمادگی بالای دفاعی نیروهای مسلح خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت پایدار امروز در جمهوری اسلامی ایران محصول ایستادگی و بصیرت ارتش و سپاه است.
انتهای پیام/190