خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پژوهش‌های دانش بنیان در شرکت تاسیسات دریایی کلید خورد - تسنیم

تسنیم | اقتصادی | پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 10:13
شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.
شركت،دانشگاه،دريايي،مهندسي،ساخت،تاسيسات،شريف،تفاهم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با دانشگاه های صنعتی شریف و امیرکبیر تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کرد.
حسین شیوا، مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، در جریان امضای این تفاهم نامه ها اظهار داشت: صنعت دانش بنیان، پژوهش و بهره جویی از ظرفیت دانشمندان جوان در حوزه صنایع، در دستور کار این شرکت قرار داشته و با استفاده از این ظرفیت های بومی، حضوری فعال‌تر در پروژه های برون مرزی خواهیم داشت.
شیوا از تشکیل کمیته راهبردی پژوهش و فناوری این شرکت خبر داد و گفت: این کمیته با همراهی دانشگاه های مختلف کشور از جمله دانشگاه شریف و امیرکبیر، استفاده از تکنولوژی های جدید و بومی و جذب نیروهای مستعد را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: جهش تولید که از اهداف کلان کشور به شمار می آید، باتکیه بر توان نیروی انسانی و زیرساخت های کارآمد شرکت هایی همچون شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران تحقق خواهد یافت و اکنون باید با بومی سازی دانش و فناوری های جهانی، نقش تاثیرگذار خود را ایفا نماییم.
رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر و معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف، به نمایندگی از این دانشگاه ها، این تفاهم نامه را با شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی امضا کردند.
انتهای پیام/