خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتبار 7 هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 21:30
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال 1403 حدود 7 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در نظر گرفته شده است.
كرج،پروژه،بودجه،شهرداري،تكميل،تامين

عمار ایزدیار رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج است.
وی افزود: برای این منظور مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بخش اعظمی از این دو پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.
عمار ایزدیار با اشاره به تامین اعتبار پروژه بزگراه شمالی در بودجه 1403 شهرداری کرج ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلع 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که بر اساس توافق با وزارت مسکن و شهرسازی 50 درصد از بودجه این تکمیل این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری کرج تامین خواهد شد.
وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سهم شهرداری کرج را در بودجه امسال پایدار کرده و با اختصاص ردیفی مختص به این پروژه، مبلغ 3500 میلیارد تومان سهم شهرداری را تامین کرده اند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه 21 هزار میلیاردی شهرداری کرج ادامه داد: یکی از دلایل رشد بودجه امسال شهرداری کرج به 21 هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است.
وی افزود: این مبلغ از محل فروش اوراق قرضه و املاکی که دولت به شهرداری کرج اجازه می دهد تا آن را واگذار کند، تامین خواهد شد.
انتهای پیام/