خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست فوری پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید

مشرق | ورزشی | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 16:47
باشگاه پرسپولیس درخواست شرایط یکسان با استقلال برای بازی مقابل تیم‌های تهرانی دارد.
ليگ،پرسپوليس،بازي،هوادار،برگزار،حضور

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار رعایت عدالت در حضور تماشاگران خود برای بازی با تیم هوادار شد.
در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ عنوان شده که اگر بازی هفته پایانی استقلال مقابل پیکان تهران به هر دلیلی در هر مکانی قرار است با تماشاگر برگزار شود، بازی روز شنبه این تیم با هوادار تهران نیز باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
باشگاه پرسپولیس صبح امروز نامه خود را در اختیار سازمان لیگ قرار داده است و خواستار برگزاری جلسه فوری در این زمینه نیز شده است اما سازمان لیگ فعلا با درخواست پرسپولیسی‌ها مخالفت کرده است.
با این حال سرخپوشان انتظار دارند به عنوان رقیب جدی استقلال در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم شرایط یکسانی با آنها پیدا کنند اما باید دید شورای تأمین استان به عنوان مرجع برگزاری بازی با حضور تماشاگر در هر نقطه از شهر تهران درخواست پرسپولیس را با توجه به شرایط حساس جدول و تأثیر حضور تماشاگر در بازی‌هایش خواهد پذیرفت یا دیدار دو تیم بدون هوادار در ورزشپاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.
بازی پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.