خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 16:12
مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: اصلاح و بازسازی 8 هزار متر از خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد از توابع بخش سنگان شهرستان مرزی خواف با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال وارد مرحله عملیاتی شد.
آب،خواف،شرب،شهرستان،شبكه،روستاي،روستا،توزيع

به گزارش تسنیم،‌ محسن چهکندی بیان کرد: پروژه اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده شبکه توزیع آب شرب روستای برآباد با لوله های سایز 63 تا 315 میلی متری پلی اتیلن در مسیرهای پر اتفاق و فرسوده این روستا با مشارکت دهیاری و همکاری فرمانداری شهرستان خواف اجرا می‌شود.
مدیر امور آب و‌ فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: اجرای پروژه اصلاح شبکه توزیع در این روستا باعث کاهش حوادث شبکه آبرسانی، مدیریت و جلوگیری از هدررفت آب خواهد شد.
وی افزود: طی یکسال گذشته، 134 فقره اتفاق و حادثه در شبکه توزیع روستای برآباد خواف رخ داده که با تلاش اکیپ اتفاقات و تعمیرات این بخش برطرف شده است.
چهکندی به استفاده غیرمجاز از آب شرب برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب دام توسط برخی مشترکان امور آب و فاضلاب خواف گلایه کرد و از شهروندان خواست برای آبیاری باغات و تأمین آب شرب حیوانات اهلی از منابع آبی دیگر استفاده کنند.
مدیر امور آبفای خواف خاطرنشان کرد: طول شبکه آب شرب روستای برآباد 22 کیلومتر است و با پنج هزار و 400 نفر جمعیت به عنوان بزرگترین روستای شهرستان مرزی خواف شناخته می‌شود.
به گزارش تسنیم، شهرستان خواف با 4 بخش، 6 شهر و 85 روستا، گسترده‌ترین شهرستان خراسان رضوی محسوب می‌شود که در 270 کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز این استان واقع است.
انتهای پیام/282