خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 16:12
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از رتبه نخست قزوین در «عملیات پویش زندگی با آیه ها» در سطح کشور خبر داد.
قزوين،استقبال،استان،طرح،پويش،تبليغات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: پویش زندگی با آیه‌ها که با هدف تبیین 30 آیه قرآن برای اقشار مختلف مردم در ماه رمضان برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مردم قزوین روبرو شد.
وی افزود: این طرح یک طرح سراسری و برای همه اقشار در کشور در ماه مبارک رمضان اجرایی و در استان قزوین نیز در مرحله نخست با استقبال خوب و کم نظیری مواجه شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در ارزیابی کلی سازمان تبلیغات اسلامی، استان قزوین توانست عنوان نخست کشور را در این پویش از آن خود کند.
وی ادامه داد: در این طرح بزرگ که در سطح ملی برگزار شد، توسط مبلغین، فعالین رسانه ایی،مبلغات، فعالان قرآنی، نوجوانان و جوانان، و همه افرادی که حس می‌شد می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند محتوای در اختیار قرار داده شده به مردم عرضه شد و به لطف خدا نیز استقبال خوبی از آن صورت گرفت.
پورآرین در پایان یادآور شد: مرحله دوم این پویش نیز به زودی آغاز خواهد شد و امیدواریم در این مرحله نیز شاهد استقبال خوب مردم قزوین باشیم.
انتهای پیام/