خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شناسایی 320ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی

تسنیم | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 13:53
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 5 با اشاره به اینکه 320 ساختمان جدید در سطح منطقه شناسایی شده، گفت: ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند کرد.
منطقه،املاك،ستاد،بحران،ساختمان،جلسه،وضعيت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه کمیته ایمنی منطقه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیر ستاد مدیریت بحران، نمایندگان آتش‌نشانی و شهرداران نواحی برگزار شد.
در این جلسه میثم محمدی؛ رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبل ارایه کرد.
رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 5 با اشاره به اینکه 320 ساختمان جدید در سطح منطقه شناسایی شده، افزود: ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند کرد.
محمدی گفت: وقفه و طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت این املاک، تبعات گوناگون اجتماعی و امنیتی را در شرایط بحرانی فراهم می آورد و بر لزوم تسریع در روند اصلاح وضعیت این ساختمان ها تاکید کرد.
وی گفت: در صورت لزوم، دادستانی نسبت به اخطار به مهندسان ناظر این املاک اقدام خواهد کرد.
در ادامه این جلسه، شهرداران نواحی گزارشی از پیگیری های انجام شده درخصوص املاک ناایمن منطقه از جمله ملک خوشخواب، نگین رضا، مجتمع تجاری بوستان و ساختمان های پارک ارم ارائه دادند.
انتهای پیام/